https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 20 בפברואר 2016

להפעיל את החוש-חש

השבוע נפתח באתגר של Scrappy hands והאתגר הזה הביא אותי לחזור קצת בזמן, קצת??!! {כנראה מרגיש ככה} וליתר דיוק לחזור שנתיים אחורה!!
לפני שנתיים נסענו לטיול בר מצווה ל-10 ימים שבהם בילינו גם ביער השחור בגרמניה וגם בצרפת בקטנה. 
השבוע שבילינו ביער השחור אני הייתי ממש בעננים, בדיוק הטבע והנוף שאני אוהבת {אגב, כל המשפחה הייתה בעננים}. ביום הרביעי נסענו אל פארק 5 החושים {או ליתר דיוק פארק כל החושים} Park mit Allen sinnen בשפת המקומית.
זו פארק שבנוי בצורת 8 ולאורכו שבילים שבהם יש מקטעים של מצעי דריכה שונים ומגוונים כמו: אדמה, אבנים, צפחת, בוץ, חול, דשא ועוד ובין היתר מפעילים גם את יתר החושים מהמראות, הריחות , הצלילים ולאמיצים את חוש הטעם.
הפארק מלא בפנינות טבע {ככה אני מגדירה אותן}, פוגשים בדרך סוסים, חמורים, עיזים ועוד חיות מרעה אבל היערות שסובבים את הפארק משכנים בתוכם גם את דיירי היער הלא הן חיות היער.
עכשיו, אחר שחפרתי אני יכולה לעשות את הקישור לאתגר #59 - חיות יער.



איזה אתגר הא?!!! 
הדבר הראשון שעלה בראשי הוא עיצוב של דף לאלבום של הנסיעה שעשינו ומה יותר מתאים לזה מתמונות מתוך הפארק החושי הזה, וזו עבודת ההשראה שלי..... אל תתייאשו, תמשיכו לקרוא כי יש משהו שווה ממש בהמשך...





מה בדף:

- הדף של הבסיס הוא קארדסטוק שממש חיכה שתורו יגיע להיות בסיס אותו קיבלתי בעבר באחת ההחלפות שעשיתי אם אני לא טועה {עד כמה הוא ותיק אצלי אם כך}.
- 3 תמונות עם פספרטו/מאטינג לבן.
- החיות {ינשוף, שפן ושועל} והעלה הן מדבקות של יעל יניב {מתוך סט שיעלי נתנה לאגם שלי ביריד האחרון - ננזפתי על ידיו !!}
- הכיתוב בעברית ומספרי התאריך הוכנו גם כן מאותיות של יעל יניב.
- אותיות Tiny type חומות באנגלית של Cosmo cricket.

ונכון שהבטחתי לכן/ם ששווה לחכות להמשך?! אז לא סתם הבטחתי, כי הפעם מתווסף פרס סופר סופר שווה - הפרס הוא בחסות של האחת והיחידה והמיוחדה - רעותא - שובר מתנה ע"ס 150 שקלים - שווה!!!!!


אז יש מספיק זמן להשתתף - אתגר שווה במיוחד, פרס שווה במיוחד וגם עוד עבודות השראה מעלפות שהכינו חברותיי לצוות העיצוב, אתן/ם חייבות/ים להיכנס ולהתרשם:


מזכירה שיש עוד זמן להשתתף באתגר הקודם שלנו  - אתגר הבינגו!! מחכות לראות את העיצובים שלכן/ם.
אשמח לקרוא ולראות את תגובותיכן/ם כאן, הן תמיד משמחות אותי.

שיהיה שבוע מצוין ומלא בבשורות טובות.
נשיקות
שולי

2 תגובות:

  1. הדף מקסים! ואני זוכרת את החוויות שחלקת איתנו כשחזרתם וכמה נהנית שם.. רואים את זה לגמרי בדף שעיצבת! נו, מתי עוד פעם?!?

    השבמחק