https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום ראשון, 12 ביוני 2016

ספרים רבותי ספרים....

חג שבועות שמח... איזה חג נפלא, החג האהוב עליי במיוחד.
כדי לפתוח שבוע חדש חגיגי שכזה, נצטרך אתגר נכון?!............ אז............ הנה אתגר חדש של Scrappy hands מתחיל עכשיו!!!! והפעם האתגר שלנו מחכים, מפתח שפה, מרתק, מצחיק, עצוב, שמח, דוקומנטרי, דמיוני ובד"כ עם סוף טוב והוא:

אתגר #67  - ספר


ישבתי וחשבתי איך אני מתחברת לאתגר {מה גם שאני מודה שאני לא מעדת תולעי הספרים אם כי הייתי רוצה מאוד).
יש איזה פרוייקט שנחשפתי אליו לפני כמה שנים טובות שאני אפילו לא זוכרת מי העלתה את הרעיון הזה, לקחת ספר ילדות קשיח ואותו להפיך למעין אלבום תמונות, אלבום כזה של מעט דפים, אלבום בקונספט של "נקודת ציון" במהלך החיים ולא של תקופה מתמשכת.
פוסט רווי תמונות - מכינה מראש

עשיתי את זה... זה היה מפרך מאוד!!! אבל אני אוהבת לגמרי את התוצאה שלו, לקחתי את הספר "הברווזון המכוער", ביננו הספר היה די יפה{לא מכוער בכלל} והפכתי אותו למשהו אחר - זו עבודת ההשראה שלי :

הלפני



וככה הוא הפך להיות - הכריכה



הכפולה הראשונה





כפולה שנייה








כפולה שלישית





כפולה רביעית ואחרונה 




מה באלבום:

- בסיס : ספר ילדות עם דפים קשיחים
- בתפר שבין כל כפולה הדבקתי נייר וואשי טייפ שחור בדוגמת פלוסים לבנים.
- מעל דפי הספר המקוריים הדבקתי נייר בריסטול לבן.
- כריכת הספר:  צופתה גם כן בנייר בדוגמאת עץ מתוך הסטאק סתיו של נתנאלה, בשדרת הספר הדבקתי עם דבק בדים את הבד המפוספס ומעליו סרט בד חום שקיבלתי פעם ממיכל פלד המדהימה, לשמחתי הרבה זמן חיפשתי לו ייעוד והנה הוא נמצא, המדבקות שעל הכריכה מתוך דף מדבקות קארדסטוק של חברת Echo park paper {2 דפי מדבקות שונים}.
- בכפולה הראשונה: "I am iron man" -  כחול של חברת October afternoon שנקרא Bubble gum, מדבקות כוכבים מוזהבים, אותיות אנגלית דביקות באדום לבן לצערי אין לי את שם החברה, התכלת של חברת Cosmo Cricket.
דף מקביל- דף רקע אדום מהסטאק שאני שנים כבר מתקמצנת עליו ובוררת את השימוש בו, הסטאק הירוק The Green stack של חברת CCWV, פנצוצי כוכבים, נקודות צבע, מדבקות כוכבים מוזהבים, תגית של Iron man מבגד שקנינו לאגם שבטח כבר הבנתם כמה הוא אוהב אותו.
- בכפולה השנייה: "Hnadsome"- בדף הזה חיברתי בין 2 דפים {שחור וצהוב} אבל אני שוב מתנצלת אבל אני לא זוכרת מאיזו חברה הם. ע"ג הדפים הדבקתי כל מיני - בועת דיבור אדומה מפאנץ' חדש שקניתי אצל רעותא, על הבועה הדבקתי בועה נוספת עם מילה מתוך הסטאק של Simple Stories - SNAP!' נקודות צבע צהובות ומדבקת קארדסטוק "Handsome".
"Snap on" -  דף מפוספס {בצידו השני יש בתים}, שוב לא זוכרת של מי וזה דף מקסים שקיבלתי פעם מחברה. פנצ'וצ'י חיצים מהפאנץ' של Art 2 Go בעיצוב נתנאלה, חיתוך בדמוי פילם, נקודות צבע צהובות, חותמת מצלמה, ושוב SNAP! - המצלמה והאמרה.
-כפולה שלישית: "לפעמים זה כיף" - אחד הדפים הכי פשוטים שכאן באלבום. הדף רקע המתוק הזה הוא דף ותיק בעולם היצירה, דף מגניב שקיבלתי עם מענת - באה מהלב - עליו הדבקתי נקודות צבע כחול, את האמרה "לפעמים זה כיף להיות כאילו חולה" הכנתי מאותיות של יעל יניב ע"ג קארדסטוק תכלת והוא הודבק ע"ג קארדסטוק שחור {אבל תצטרכו להבין שאגם היה באמת חולה כאן המסכן}.
"הזריקה בכיתה א" -  גם את דף הרקע הזה לא יכולתי לזהות, הוא מאחד הדפים שקיבלתי {בזכייה מהעבר} ללא שם החברה המייצרת. המשפטי מוטיבציה מימין נגזרו מתוך דף מלא מלא מלא במשפטים שכאלו של חברת Como Cricket, מדבקות של מספרים מתוך סט מדבקות קארדסטוק של חברת Pink Paislee  מדבקות קארדסטוק {EP, K&COMPANY} ואותיות בעברית מנצנות בשחור של "עירית".
- כפולה רביעית: "Just slide" - דף משובץ מתוך סטאק Where ideas take root של חברת Farm House, הכיתוב הן אותיות הויניל של יעל יניב על קארדסטוק אדום וקארדסטוק צהוב.
"מעלה ומטה" - משולב 2 דפי רקע האחד דף השבשבות של חברת Making memories והדף המנוקד מתוך הסטאק "תותים" {אם אני זוכרת נכון את שמו} של נתנאלה, פנצ'וצ'י חיצים והאמרה מאותיות של יעל יניב גם כן.

העבודה על האלבום היתה סזיפית לגמרי אבל התוצאה לטעמי השתלמה ממש!!

אני ממש מקווה לראות שנתתי השראה ושתעלו את היצירות המופלאות שלכן אצלנו ב - Scrappy hands .... אגב, מזכירה שיש עוד שבועיים להשתתף באתגר הריקוד שלנו.
ואני בטוחה שגם מחברותיי לצוות העיצוב המוכשרות תוכלו לשאוב השראה וחשק ליצירה, ממש כאן:


שיהיה לכולנו שבוע קסום ונפלא

חיבוקים
שולי





17 תגובות:

  1. איזה כייף להיות ראשונה מבין המגיבות
    אז ככה...... הרעיון נפלא בעיני הדפים יצאו מקסימים
    אהבתי את שילובי הצבעים עם התמונות
    וכמובן שאגם לוקח את הכל בגדול.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה אהובה, אגם הוא באמת צ'ארמר הא?!
      חיבוק

      מחק
  2. שולי איזו השקעה.
    אני חושבת שסימה כתבה הכל . אהבתי את השילוב בין האלמנטים לתוכן .
    אלופה!!! ♥
    סוזי פורטנוי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סוזוש!!! איזה כיף לקרוא
      חיבוק

      מחק
  3. שולי אהובה, הספר מהמם ביופיו !!! אין דברים כאלה... הרעיון, העיצוב, התוצאה וכמובן כמובן הדוגמן ההורס... את מוכשרת בטירוף (אבל זה לא חדש לנו), מיוחדת במינך.
    אוהבת אותך חברה שלי, קרן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חברתי הטובה והאהובה
      חיבוקקקקקקקקקקקקקק

      מחק
  4. שולי אהובה, הספר מהמם ביופיו !!! אין דברים כאלה... הרעיון, העיצוב, התוצאה וכמובן כמובן הדוגמן ההורס... את מוכשרת בטירוף (אבל זה לא חדש לנו), מיוחדת במינך.
    אוהבת אותך חברה שלי, קרן

    השבמחק
  5. שולינקה, זה מקסים! ולמרות שזה נראה מושקע מאוד, זה לא נראה מתאמץ - הכל כל כך זורם, טבעי, נעים בעין, שנראה כאילו שלפת את זה מהשרוול! את כל כך מוכשרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואווווווו איזו תגובה!! תודה יקירה, תודה רבה..... אני מודה ש"קרעתי" את ה____ על הפרוייקט הזה אבל מודה זה היה בעיקר על הבסיס שלו והעיצוב באמת זרם לי.
      חיבוקק

      מחק
  6. מקסים שולי!!
    אהבתי מאוד!

    השבמחק
  7. שולי...
    וואו, רעיון אדיר!!!
    יצא ספר - אלבום מקסים ומושקע לפרטי פרטים
    איזו מוכשרת שאת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!! איזה כיף לקרוא את התגובה שלך
      חיבוק מוכשרת שכמותך

      מחק
  8. שולי אהובה.. זה מקסים! בחירת הדפים.. השילובים ביניהם (כמה שזה מסובך להתאים דפים מכל כך הרבה מקורות!), הכיתובים המדוייקים, הדוגמן.. (הדוגמן!!) מוכשרת אחת!

    השבמחק
    תשובות
    1. :-) תודההההההה איזה אושר זה לקורא את התגובה שלך, את מדהימה!!! הדוגמן הזה פשוט מסובב אותי על האצבע הקטנה שלו :-)
      חיבוק

      מחק