https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 25 ביוני 2016

תנו לי סקיצה ותראו.....



עם בואו של הקיץ במלוא הדרו, אנחנו פותחות את השבוע הזה {שהוא שבוע הלימודים האחרון} ומביאות לכן אתגר חדש של Scrappy hands

האתגר שלנו להפעם הוא ....................... ס ק י צ ה #68

זה מסוג האתגרים שאני ממש ממש אוהבת, בכלל עבודה עם סקיצה היא באמת אחד מהדברים שאני הכי נהנית בו כשאני עובדת ב- Scrap {ניירות רבתי}, והסקיצה הזו היא באמת פרקטית, נותנת תוצאה מרשימה והיא ממש, אבל ממש לא קשה.




\

בד"כ אני בעיקר אוהבת להשתמש בסקיצות לדפי אלבום אבל הפעם החלטתי שאני לוקחת את הסקיצה לכרטיס, שתדעו שזה תמיד מאתגר יותר לקחת סקיצה ולהלביש אותה בפיסת נייר קטנה ויוצאים דברים מאודדדד מעניינים.
זה התרגום שלי לסקיצה:







מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק לבן מניירות שקניתי במפעל נייר שנקרא "נייר הצפון" בכפר יאסיף שבצפון. אומנם אין שם נייר מדוגם או שפע של צבעים לבחירה אבל אני מצאתי את שאהבה נפשי

- לדמויות במסגרות בצד ימין של הכרטיס הוספתי פספרטו {מאטינג בשפת הסקראפ}מנייר קראפט שגם נקנה במפעל. את הדמויות גזרתי מדף מתוך סטאק שקניתי ממש ממזמן {אפילו לא זוכרת ממי} של חברת Prima שנקרא: Yuki for Ruby Violet - by Lilla Rogers, סטאק מתוק ומיוחד... אגב, גם הדף הירוק המשובץ נלקח מאותו הסטאק.
- בנוסף לדף המשובץ בצידו השמאלי של הכרטיס הוספתי עוד פיסת דף קראפט ופיסת דף מנוקד ורוד.
- משפט המחווה הוחתם בדיו של Memento בגוון Rose bud, ומסביב לפיסת הנייר המוחתם "צבעתי" את הקצוות באותו הדיו. 
- חותמת המחווה נלקחה מתוך סט חותמות של חברת Inkadinkad. 
- פרחי קריסטל שניתן למצוא בכל חנות יצירה וגם מיני נקודות פנינה ורודות אותם קיבלתי מחברתי היקרה תמי.
- השתמשתי בדבקים: דבק דו"צ עבה ודבק נוזלי של Amos.

אז אני מקווה שעשיתי לכם מספיק חשק בשביל להיכנס ולהשתתף באתגר שלנו, אבל אם לא............ אתן מוזמנות להיכנס אל הבלוגים של חברותיי המוכשרות לצוות העיצוב ולקבל עוד בוסט משובח של השראה:




נשמח לראות את היצירות שלכם משתתפות באתגר סקיצה שלנו.
ומזכירה לכן שיש עדיין זמן להשתתף באתגר האתגרי שלנו {נראה אתכן....} אתגר # 67 ספר - הנה ממש כאן.

שיהיה לכולנו שבוע נפלא, מקווה שלא יהיה חם שלא ניתן לסבול למרות שהתחזית מראה אחרת... עוד לפחות חודש של עבודה מחכה לי בגן ואח"כ החופש הגדול שליייייייי!! אני יודעת שתרגישו את זה עליי!!1 :-)
חיבוקים ממני
שולי


3 תגובות:

  1. הדמויות בכרטיס משגעות!! והן בהחלט תורמות לחמידות של הכרטיס :-)

    השבמחק
  2. טוב, כבר אמרתי לך שזה נראה כמו סיפור... כל כך עשיר ומעניין. ועכשיו שהזכרת דפי אלבום אני חושבת שזו הסיבה - כי זה נראה כמו דף מאלבום, ודפי האלבום שלך הם תמיד סיפור מעניין ומורכב ומעוצב בקפידה! תענוג! חוץ מזה, אלה הנקודות מהקיט יומולדת? איזה יופי שמצאת להן כזה שימוש נהדר!

    השבמחק
  3. שולי יקרה!! הכרטיס מקסים.. כל הבחירות בו הן הכי נכונות בעולם.. וכמו תמי לפני גם אני חושבת שהוא קצת נראה כמו דף מאלבום :) מקווה מאוד שהפעם יהיה לי קצת זמן להשתתף גם באתגר! מאוד אוהבת סקיצות!!

    השבמחק