https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 5 במרץ 2016

איזה יום נפלא



את השבוע נפתח באתגר חדש של Scrappy hands אתגר #60 - תגית
המוזה אצלי..... אנ'לא יודעת לאן היא הלכה?! אולי זה בגלל עומס דברים שלקחתי על עצמי {בעיקר וועדים שלקחתי על עצמי להשתתף בהם השנה בבתי הספר, פרויקטים לטובת הקהילה אצלנו ביישוב ועוד....}
הפעם האתגר מביא אותנו ל"מגרש" של התגיות, כמה תגיות יש לי!!!! שנים שאני אוספת תגיות מכל מיני בגדים שקנינו, תגיות שדואגים להעביר אליי כי יודעים שאני אוספת אותן ומעבר לכל אלו - גם תגיות מחיתוכים שונים - סוג של שריטה האמת.







זו עבודה ההשראה שלי לאתגר, דף לאלבום הטיול בר מצווה {או מיי גוד, כמעט שנתיים אחרי - נו, נו, נו לי}. הפעם היום הראשון שבו נחתנו בשדה התעופה בציריך, נצלנו את היום לביקור מהנה ביותר בנהר הריין שנמצא על הגבול בין שוויץ לגרמניה.












מה בדף:

- דף רקע {למיטב זיכרוני של חברת October afternoon, אבל אל תתפסו אותי במילה}.
- חותמות {2 סוגים מצלמה} שהזמנתי פעם באי-ביי שעליהן לא מצוינת שם החברה המייצרת ועם זאת אני כל כך מרוצה מהן, קניה שווה במיוחד גם מבחינת המחיר.
- מדבקת קארדסטוק WHAT A WONDERFUL DAY מתוך סט של חברת Fancy pants
- מדבקות של אותיות בעברית מכל מיני סוגים של יעל יניב
- כיס משקף תפור {צד שמאל למטה בדף} עבור מסמכים רלוונטיים
- חותמת DATE, חותמת גלגלת שקניתי פעם אצל ענת מאיקס מיקס [ולצערי החנות כבר לא קיימת].
- במרכז הדף - תגית שהוספתי עליה דף מפוספס בדמוי דף של מחברת Simpel stories מקולקציית Snap!
- פאייטים ירקרקים שהוספתי בתוך הכיס השקוף לשם השיק :-)
- אטב משרדי בצבע תכלת.

אני מזמינה אתכן/ם להכנס אל חברות צוות העיצוב הנוספת ולקבל בוסט רציני של השראה:


זהבית

אוסנת

צביה

מזכירה לכן/ם שעדיין יש זמן והזדמנות להשתתף באתגר הקודם שלנו אתגר חיות היער  כולל פרס סופר שווה!!!


עוד מעט פורים - יאייייייייייייי!!! מחכה מחכה מחכה!!!


שיהיה שבוע מצוין ומוצלח לכולנו
באהבה,
שולי.



תגובה 1:

  1. בעבר גם אני הייתי אוספתי תגיות מבגדים כשראיתי שאני לא יוצרת איתם שיחררתי אותן. עבודה יפה, האם אפשר להעלות לאתגר את התגית שהכנתי עבור ההחלפה שהשתתפתי? או שצריך פרוייקט חדש?

    השבמחק