https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 2 באפריל 2016

שבוע של מתיקות רכה

שבוע טוב לכם, פותחים שבוע בכיף גדול עם אתגר חדש של Scrappy hands אתגר #62. אתגר מתוק עם ריח של כביסה עדינה, רוך, התחלה, מזכיר תקופה של לילות לבנים, בכי, חיתולים והרבה חיבוקים ונשיקות.

אתגר - תינוקות






בעבר, עשיתי כמה וכמה כרטיסים להולדת בן/בת, חגיגות של בריתות למיניהן אבל הפעם החלטתי שאני מאתגרת את עצמי והולכת על כרטיס שונה... כרטיס עם מעט תחכום אבל עם הרבה רכות.
את ההשראה לכרטיס קיבלתי מהפינטרסט {אהובי} שתמיד נותן מענה כל כך טוב לכל הגחמות שלי ועוד. זה הכרטיס שבהשראתו הכנתי את הכרטיס שלי כמובן עם התרגום שלי.

זה הכרטיס שלי:




והנה כמה תקריבים:





וגם בתוך הכרטיס השקעתי:
י



מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק לבן
- רקע - דף מנוקד סגול לבן מתוך סטאק של חברת Prima שנקרא All about me.
- פילון מתוק וזברה {בתוך הכרטיס} שנחתכחו מדף שלצערי אני לא יודעת לאיזה חברה הוא שייך, הוא מאוד ותיק אצלי.
- מסגרת מלבנית של חברת נסטבליטיז שנחתכה בקאטלבאג.
- פאייטים ואבני פרחים
- חותמת Welcome מתוך סטאק Littel star של חברת  Fancy pants, חותמת שהחתמתי בתוך הכרטיס Congratulaitions מתוך סט חותמות של חברת [MSE! [My sentiments exactly.
- ההחתמה של החותמות נעשתה בדיו פיגמנטי של חברת Memories והובלט באבקת Emboss עם אקדח חום.
- כפתור של שפירית בצבע סגול.
- בתוך הכרטיס פס של וואשי מנוקד בצבע תכלת לבן.
- קוביות דבק צו"ד עבה.

מאוד נהניתי להכין את הכרטיס הזה, אני אוהבת את התוצאה שלו ואת האתגר הסופר מתוק הזה. מקווה לראות את יצירותיכן/ם אצלנו ב - Scrappy hand. צוות העיצוב המעולה של סקראפי הכין במיוחד עבורכן/ם השראות נפלאות, יפיפיות ומענגות עבור האתגר הזה, כנסו ותראו:

- זהבית שקד {שחובקת אתר ובלוג חדש מהמם - שווה להיכנס!!!}
- אוסנת חזן
- צביה המתוקה

לא לשכוח שיש עדיין הזדמנות להשתתף באתגר הקודם שלנו כאן וכאן מלא מלא מלא השראה!!!

אז נתראה...........
נשיקות, חיבוקים והרבה איחולים לשבוע מצוין
ממני
שולי

6 תגובות:

  1. כרטיס נהדר! באמת מתוק ותינוקי (אני עוד לגמרי בתוך זה..) שבוע מצויין!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה, מעריכה את התגובה שלך מאוד!!!!
      חיבוק

      מחק
  2. שולי הכרטיס מתוקי מאד וכל הכבוד לך שאת זוכרת
    איך קוראים לדפים מדבקות חותמות וכו'
    סימוש

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה סימוש אהובה!!
      חיבוקים ענקיים ממני

      מחק
  3. Your card is so sweet & pretty! I love the shaker element too!
    Hugs
    Dawn xx

    השבמחק