https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 13 ביוני 2015

יש לי גלידה הכי טובה ומשובחה

אתגר חדש ב - SCRAPPY HANDS #41 - קיץ!!
אין ספק שהקיץ כבר כאן! הימים חמים אבל לשמחתי נעים לקראת ערב.
בבלוג שלנו האתגר עונה לצורכי העונה וגם פלוס נוסף - יש פרס, ככה ששווה להשתתף!!!



וזה שובר המתנה, מי תהיה/יהיה בר/ת המזל?!!


והיצירה שלי לאתגר שתתן עבורכן/ם השראה {הלוואי}




מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק לבן
- דף רקע מתוך סדרת דפים שקניתי ממש ממש מזמן ומסתבר שגם הפעם אני חוזרת אליה של חב' DCWV שנקראת the summer matstack {דפים קטנים בדיוק לכרטיסים בגודל 4.5" / 6.5 "
- דפים דביקים של סול מנצנץ שגזרתי ביד חופשית לצורך ארטיק.
- חותמת כיתוב you are my sunshine  מבית Stampendousi
- יישון עם דיו תכלת מסביב לחותמת ולכרטיס
- 2 שני פסי וואשי דק
רקע לצילום שקניתי מיעל יניב.


שיהיה שבוע נפלא לכולנו
שולי

22 תגובות:

  1. נהדר! כרטיס מתוק ושמח. ו.. את תמיד מהווה השראה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה, גרמת לי להסמיק
      נשיקה

      מחק
  2. עושה חשק לביס... :-)
    כרטיס מקסים!! אוהבת מאוד שהשלגונים מנצנצים..

    השבמחק
  3. הכרטיס עושה לי חשק לקיץ! לא הכי חובבת נצנצים אבל כאן הם בהחלט מוצאים מקום של כבוד!
    אהבתי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה, יש מצב שהחביבות לנוצץ קצת נחה עלייך?! אני מקווה - נוצץ זה כיף!!
      יום מקסים

      מחק
  4. מקסים , משרה אווירה שמחה וקייצית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אורית, הקיץ לגמרי כאן!!!

      מחק
  5. כרטיס מתוק מאד! קיץ נעים! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מדינוש יקירתי, קיץ נפלא ושקט לכולנו

      מחק
  6. איזו מתיקות ואיזו השראה את בשבילי. אני אוהבת את הניצנוץ אצלך שלעולם לא הופך לקיטש. שאפו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוריתיייייייייי, איזה כיף לי - תודה אהובה

      מחק
  7. כרטיס קיצי ומקסים, וכל הנצנוצים האלה עושים חשק לקחת ביס!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דארלינג, ניצנוני קיץ נעימים שהיו ופעם הבאה {ומקווה שבקרוב} אני רוצה שניקח ביס מגלידה על אמת ;-)

      מחק
    2. תודה דארלינג, ניצנוני קיץ נעימים שהיו ופעם הבאה {ומקווה שבקרוב} אני רוצה שניקח ביס מגלידה על אמת ;-)

      מחק
  8. מקסים ומתאים בול למסיבת הגלידה שעורכת יעלי לגאיה והילי במלאת להן שנתיים .. נתת לי רעיון לכרטיס ברכה קייצי ומתוק . תודה !

    השבמחק