https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 27 ביוני 2015

CAT

השבוע מתחיל באתגר חדש של Scrappy hands, אתגר #42 חיות.


כשלי אומרים חיות, אליי מדברים בחתולים!! מגיל 0 אני ממש, אבל ממש אוהבת חתולים, אימא שלי תמיד אמרה לי שאם הייתי יכולה להביא הביתה כל חתול שאני פוגשת ברחוב הייתי עושה את זה.
בשבוע שעבר העליתי לכאן לאתגר הקודם דף מאלבום בר המצווה של אלעד והיום אני מעלה עוד דף אחד מהאלבום.



מה בדף:
- דף רקע בצבע תכלת
- פסי וואשי טייפ, 5 סוגים
- עיגולי אקריל ירוקים שעשיתי ע"י בקבוק צבע שנקרא Dabber בגוון lerruce של חברת Ranger Industries
- מדבקות של Fancy pants designs
- חיתוך של חתול שקיבלתי מחברתי המוכשרת והמקסימה תמי בעלת הבלוג המשובח Ta ta ta tam שהיא גם חברת צוות   העיצוב של Scarppy hands
- מדבקות  ABC דביקות לבנות של חברת Fancy pants designs

וגם מפנה את תשומת ליבכן/ם לרשומה שבה אנו קוראות להצטרפות של חברות/ים לצוות העיצוב של Scrappy Hands  וכל הפרטים ברשומה הזו - בהצלחה.

שיהיה לכולנו שבוע מוצלח וגדוש בבשורות טובות.
שבוע מעולה
שולי






9 תגובות: