https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 9 במאי 2015

מתחילה מחדש

כן, הבלוג הקודם שלי לצערי הרב הוסר :-(  התסכול עבד אצלי יופי, יופי. לא האמנתי שזה קרה, קיוויתי שהמחשב שלי רק צריך רענון והפעלה מחדש - גורנישט!!! כלום!!!
אי לכן ובהתאם לזאת, אני פותחת בלוג חדש, אותו השם {כי אני אוהבת} ועם תקווה בלב שלא יוסר יותר ל-ע-ו-ל-ם!!!
וזה לא שאני הפסקתי ליצור ולהכין כל מיני, ממש לא... להיפך, המשכתי ונהניתי מאוד.
אז קבלו את הבלוג החדש שלי, כמעט אותה הגברת אבל לגמרי בשינוי אדרת.

ניגשת ישר לעניין - אני אפתח ברשומה קצרת מלל ואציג בפניכם 2 כרטיסים שהכנתי ממש במשך השבוע:











הפעם תסלחו לי, אני לא כותבת פירוט של החומרים שמהם יצרתי את הכרטיסים, אני רק רוצה לדעת שהצלחתי להקים את הבלוג שלי מחדש.
אשמח.... סליחה יותר מאשמח לתגובות ורישום חדש לעידכונים.
נשיקות וברכת שבוע מצוין
שולי

36 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. מדהים מדהים כמו תמיד♡♡♡

    השבמחק
    תשובות
    1. מאמושששששששששש תודה סימה אהובה <3

      מחק
  3. מעולה כתמיד דארלינג
    אהבתי
    בהצלחה מחדש

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכליייייייייייי תודה יקירתי, נשיקה וחיבוק ממני

      מחק
  4. כרטיסים מהממים
    בהצלחה בבלוג החדש
    שבוע נפלא :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יוליה יקרה, תודה על הפרגון ועל העדכון
      שבוע מצוין
      חיבוק

      מחק
  5. מקסים! תתחדשי !
    מחכה לפוסטים שלך!!
    חיבוק
    זהבית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!!!
      חיבוק ונשיקה ממני

      מחק
  6. כרטיסים מקסימים.
    בהצלחה בבלוג החדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עינתי, כיף שאת כאן!!!
      נשיקה וחיבוק

      מחק
  7. בהצלחה!
    יופי של כרטיסים ❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אריאלה!!!! תודה יקירה, כיף לי שאת כאן!!!
      נשיקה וחיבוק

      מחק
  8. תתחדשי !!!!!!!!!!!! יופי של כרטיסים

    השבמחק
    תשובות
    1. אמה יקירתי, תודה רבה!!! צריכות לדבר !!
      נשיקה וחיבוק ממני

      מחק
  9. שולי בהצלחה בבלוג החדש, משום מה התגובות שלי לא נשמרות. 123 ניסיון נוסף!

    השבמחק
  10. הצליח הפעם(:
    האיגרות מאוד יפות

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף נעמה!!! תודה רבה, מקווה שהצלחת להירשם גם {אם לא אשמח לדעת}
      חיבוק ונשיקה

      מחק
  11. הכרטיסים נפלאים, והחזרה שלך לשגרה - עוד יותר! מה שכן, נראה לי שאולי כדאי להקטין קצת את הפונט ולא לעשות אותו שמן - אני מרגישה מה זה זקנה עכשיו! ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח..... את יודעת שאני מאוד מקשיבה למה שאת אומרת נכון?! אז הקטנתי, שיניתי, שיפצתי, שוב שיניתי... ומה דעתך עכשיו?
      תודה יקירתי, בשבילי את תמיד הכי צעירה שיש
      נשיקה וחיבוקי

      מחק
  12. בהצלחה הכל לטובה ❤️

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ליאתי אהובה, מצטערת שאני מטרטרת כל פעם לבלוג שלי.
      נשיקה וחיבוק

      מחק
  13. כרטיסים יםים. בהצלחה בבלוג החדש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה פיליס, כיף גדול שאת כאן.
      חיבוק

      מחק
  14. כרטיסים מקסימים כמו תמיד.
    בהצלחה בבלוג החדש! עוקבת בחדווה רבה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אלהההה, תודה מקסימה!!! כיף שאת גם כאן
      חיבוק

      מחק
  15. בהצלחה! הכרטיסים נהדרים.. כרגיל.. רק שלא ימחק שוב!!
    ואגב (שאלה שאני שואלת את כולן) - איך אני יודעת שכתבת לי תגובה לתגובה??
    אני אנסה עכשיו את קוביית ה"הודע לי" ואקווה לטוב..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה, אמן, אמן ואמן!! די אין לי כוח לעוד אחד חדש {חמסה, חמסה חחח...} לדעתי את יכולה לבקש כשאת מגיבה יש אופציה שבעזרתה את יכולה לקבל מייל מעדכן על תגובה לתגובה שלך - סיבכתי אותך?!
      מעניין אם הלך ה"הודע לי"
      נשיקה וחיבוק

      מחק
    2. חצי עובד.. קיבלתי הודעה במייל על כל תגובה (שלך ושל אחרות) שנכתבה לרשומה.. ההודע לי למיטב ידיעתי זו האופציה היחידה לקבל מייל מעדכן.. וזה לא ממש מוצלח. מה עושים?

      מחק
  16. שולי, וואו איך זה קרה? איך הבלוג הוסר???
    כל הכבוד לך מחכה לעדכונים שלך ושמחה כל פעם לראות הודעה על רשומה חדשה!!!
    הכרטיסים משגעים!!!
    שבוע נפלא ויצירתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אויי ציקוש, סיפור - סיפור היה, יכול להיות מ-2 טעמים - או שמישהו ניסה להשתלט לי על החשבון או שהמחשב שלי הפיץ וירוס, לא בדקתי עם התמיכה כי לא היתה לי הסובלנות לזה, נקווה של יחזור.
      תודה אהובה
      נשיקה וחיבוק

      מחק
  17. שולי יקרה, אני מאוד מקווה שהפעם הבלוג הוא לתמיד ובהצלחה!!
    אני מאוד אוהבת את הכרטיסים שהצגת כאן - עדינים ויפים (עושה לי חשק להכין גם..)
    שלב הבא, להירשם לבלוג :-)
    נשיקות..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אוריתי, איך לא נעים לי לשגע את כולכן - שוב להירשם לבלוג אחר אבל לא רציתי למשוך את זה יותר מידי זמן עד שהתמיכה תענה לי, העדפתי להתחיל מחדש.
      תודה שאת כאן
      נשיקה וחיבוק

      מחק
  18. תשובות
    1. איזה כיף ליייייייייייייייייייייי!!! תודה אהובה
      נשיקה וחיבוק

      מחק