https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 30 במאי 2015

סלסלה

אז אנחנו פותחים שבוע חדש, עם אתגר חדש ב scrappy hands.

אתגר #40  - סלסלה. נכון שאנחנו כבר אחרי שבועות שזה קלאסי לסלסילות אבל תחשבו על זה רגע - יש סלסלה לפיקניק, לים, לקניות, לפירות, לפאנצ'ים, לוואשי טייפ {ועוצרת...} ועוד ועוד.......... ממש לא רק שבועות.
את האתגר שלי הפעם הבאתי לכיוון התותים. כן, תותים!  הבן הצעיר שלי מאודדדד אוהב תותים, הוא אוהב גם ריבת תותים אבל בעיקר הוא אוהב לאכול את הטריים.
חיפשתי השראה בדפי ה - pinterest בחיפוש לפי המילה: basket  {ואלו הלוחות שלי בפינטרסט}  והיו שם המון המון רעיונות מעניינים ועייני צדו  ומצאתי את זה , בתמונה של הקישור רואים כרטיס, פשוט מתוק לגמרי ונתן לי השראה. אני דווקא רציתי להפוך את זה לקישוט של מתכון לריבת תותים,  וזה מה שיצא לי:







מה במתכון:
 - בסיס קראדסטוק לבן בגודל 21 / 15.5 ס"מ.
- בתחתית המתכון כרטיסיית ספירל ועליה כתבתי בכתב ידי את המתכון.
- הקישוט - פסים של דף די עבה בצבע אפרפר שהדבקתי בצורת שתי וערב ליצירת מראה קליעה של סלסלה ואותם דיסטרסטי/יישנתי בדיו אדמדם
- התותים נחתכו בקאטלבאג עם תבנית של sizzix משאריות דפים מהסטאק היפיפה הזה של נתנאלה
- החותמת של הכיתוב sweetie מתוך סט  חותמות אקריליות של חב' Hero arts
- 3 בלינגים ירוקים
- מסביב למתכון עם עט פיילוט שחור עשיתי ביד חופשית תיפורים מצוירים.

אני מזמינה את כולם להצטרף אלינו לאתגרים - כיף אמיתי בהבטחה!!!
שיהיה שבוע מצוין לכולנו.
שולי

8 תגובות: