https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום ראשון, 17 במאי 2015

D.T. Chameleon Israel

יצאתי קצת "פלצנית" עם הכותרת הא?! אבל אני גאה!!!
רמזתי באחת הרשומות {אל תופתעו, הבלוג הנעלם - חזר} שיש לי "סוד".
את הסוד הזה אני חייבת לשחרר לאוויר העולם - נפלה בחלקי הזכות להיות אחת מחברות הצוות עיצוב {DT} של נתנאלה ב"מחלקת" הטושים המעולים והמדוברים מבית Chameleon  וזה דף הפייסבוק שלהם.
נתנאלה היא בעצם המשווקת הרישמית והבלעדית שלהם בארץ.
הטושים האלו הם על בסיס אלכוהולי, טוש בעל 2 ראשים {אחד קשיח והשני מכחול גמיש} ובכל טוש יש גם תא דילול {צ'מבר}.
הצבעים מרהיבים ואיתם ניתן לייצר מעל 100 גווני צבע, ככה שבמקום לקנות 100 טושים אתם קונים 20 חוסכים במקום, בכסף ובהתעסקות בחיפוש אחרי גוונים.
לטושים יש את היכולת ליצור אפקטים מדהימים כמו 3D, מעברי חלקים, הדגשה, הצללה, דרגות ומיזוג, כל אחד עם עט.
כל טוש עובר מגוון מאוד בהיר {כמו רמז לגוון} אל גוונים עשירים.
עוד קצת על ה - CHAMELEON TONES:
• ראש כפול בכל טוש
• דיו מבוסס אלכוהול באיכות מקצועית
• דיו למילוי חוזר
• אפשרות החלפת שפיץ
• מתקבע על מרבית המשטחים
• תואם לכל סוגי הדיו מבוססי אלכוהול האחר
• אינו רעיל ונמוך ריח
• אידיאלי לכל אמנות נייר, מנגה, גרפית ואמנות


זו קופסא חלומית ושווה במיוחד ואני ממש ממש ממליצה בחום על הטושים האלו, אותם תוכלו לקנות בחנות האינטרנטית של נתנאלה בדיוק כאן  גם במארז של 5 טושים וגם במארז הגדול {והשווה} הזה שמכיל 22 טושים!!! בינהם 1 טוש שחור דק שמשלים החתמות התפקששו או מחזק קווים בהירים וכל מה שעולה בדמיונכם, וטוש בלנד - לשם כיסוי, להבהיר או להשלים צבע ולתקן בריחה של צבע , משמש כמחק נוזלי ,"לדחוף" צבע בחזרה לתוך הקווים ולעזור למנוע טעויות.

בנוסף תוכלו להגיע, להתנסות ולקבל ממני ומעוד חברות הצוות הדרכה ב - LIVE  של העבודה עם הטושים האלו ביריד הכי מדובר שמתקיים מיום רביעי הקרוב tropical dreams שמקימה בקפידה מקצועית נתנאלה וכל הפרטים עליו תוכלו לראות כאן חלומות טרופיים!!!  אין מצב שעדיין לא שמעתן/ם!!! וההדרכות תתקיימנה במשך כל ימי היריד בדוכן של נתנאלה ע"י חברות הצוות - שווה לעקוב אחרי הפרסומים של הימים והשעות להדרכות.

20.5.15 - 23.05.15 


121 מציגים שונים ומגוונים, טונות של סטייל, מלאן מוצרים חדשים, כיף של אוירה, מלא מלא מלא מבצעים והגרלות, דקורציה טרופית משגעת ..... מה אגיד? אני לא מפספסת את זה.

אני הולכת לחגוג את יום הולדתי ה-41 ביריד ללא ספק!!!

אני אגיע ליריד ביום שבת לקניות שוות ולתת הדרכה לשימוש בטושים בשעה 12:00 {בדוכן של נתנאלה}!!!
מפנה אתכן/ם לבלוג של זהבית שקד, אפרת שטרסברג  ועינת אלגם גם הן חברות צוות העיצוב, שם תוכלו לדעת מתי כל אחת מגיעה ליריד לעשות הדרכה, ממליצה בחום!!! 

הנה כמה עבודות שעשיתי עם הטושים האלו:














אני מקווה לראותכם ביריד - תבואו יהיה כיף לא נורמלי, תחזיקו לי אצבעות שאצלח את ההדרכה בצורה הכי חלקה וכיפית שיש.
המשך שבוע מצויין!!!!
שולי

14 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה אהובה - הדדי בגדול!!!!
      חיבוק ממני

      מחק
  2. כל כך יפה! כל כך עושה חשק! כל הכבוד לך שולי.. בהצלחה בהדרכה ותהני ממנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיכלוש, אני מקווה שכן תגיעי ליריד באחד מהימים אפילו רק כדי לספוג אוירה.
      נשתמע
      חיבוק באהבה

      מחק
  3. תשובות
    1. תודה רבה יעל וברוכה הבאה אליי לבלוג!!!

      מחק
  4. מקסים שולי!!
    בהצלחה!!
    ובטוחה שהכל יהיה בסדר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה - בהצלחה גם לך יקירה!!!

      מחק
  5. שולי את מדהימה!!!
    נתנאלה עשתה עסקה מצוינת שבחרה בך!!!
    המון הצלחה- אין ספק שההדרכה שלך תהיה מעולה!!!
    רק חבל שלא ניפגש...אני באה בחמישי
    והכי חשוב הרבה מזל טוב ליום ההולדת!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ציקוש אני כל כך אוהבת אותך!!! הסמקתי לי כאן, חבל מאוד אבל אני בטוחה שאת מאוד תהיני!!
      תודה מותק

      מחק
  6. בהצלחה שולי, יהיה מעניין להתנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי!! אני ממש מקווה שתפתיעי אותי!!!
      חיבוק

      מחק
  7. שולי, כל הכבוד. יש לך על מה להיות גאה ....מתה להדרכה אך לצערי מרגע לרגע מתמעט הסיכוי שאצליח להגיע ..בטח לא בשבת אבל חוששת על היריד כולו....

    השבמחק
    תשובות
    1. אויייייי איזו באסה!!! אני מקווה שכן יתאפשר לך, את צריכה את האיוורור הזה!!
      תודה רבה!!!
      נשיקה וחיבוק ממני

      מחק