https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שבת, 23 במאי 2015

רשומה קצרצרה....

היום אני מעלה רשומה קצרצרה, אני כל כך עייפה מהסופ"ש העמוס הזה, גדוש בכל כך הרבה דברים לספר לכן/ם.
אבל חובות {כאלו של כיף} הם חובות ועל התחייבויות צריך להקפיד ולבצע.

אז.... זוכרות/ים אתגר #39 - לבן על לבן  scrappy hands אני בהחלט מתחילה לאהוב את האתגר הזה מפעם לפעם - כל הנקי הזה שבא במיוחד עם חג השבועות שזה אחד החגים מהאהובים עליי ביותר {איזו ארוחת חג הייתה לנו אתמול!!!! יאמיייי!!}
מזכירה שהאתגר נושא פרס שווה ביותר בחסות   מימס   הנהדרת



מה בכרטיס:

- בסיס קארדסטוק לבן

-חותמת צנצנת וקשית {כל אחת לחוד} חדשות דנדשות מתוך סט ע-נ-ק  של נתנאלה שקניתי ביריד החלומות של נתנאלה!!!!

-חותמת let`s do lunch מתוך סט וותיק ומתוק של חברת inkadindado

-בתוך הצנצנת הדבקתי טיפות לבנבנות מפלסטיק של חברת Robins nest {קישור למוצר }

- פאייטים בגוון אולטרה

- פס מסביר לכרטיס עם עט פיילוט







אז כנסו ותשתתפו - הנאה מובטחת!!

חג שבועות מווווושלם!!

באהבה
שולי

6 תגובות:

  1. מקסים שולי. אני כל כך אוהבת לבן על לבן, ועם חותמת הצנצנת הזאת קשה לטעות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי, לגמרי קשה לטעות - אגב, יש לה גם את המכסה רק שלא החתמתי אותו!!
      תודה מותק

      מחק
  2. כרטיס נהדר! והלוואי והייתי עומדת בתחייבויות שלי כמוך...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק. לפעמים אנחנו צריכים גם לדעת מתי להפסיק, זה בסדר יקירה!! לא קרה כלום!!
      חיבוק ענקי!!!

      מחק
  3. מקסים! ממש 50 גוונים של לבן :) או, הנה רעיון לשם לפוסט הבא שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח... טו-אוב!!!! אהבתי, מחכה לעדכון ממך - תודה רבה
      חיבוק

      מחק