https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום שישי, 15 במאי 2015

יום הולדת לעילי

חבר של אגם מהגן חוגג היום יום הולדת 6, הוזמנו למסיבה מקסימה בחוות סוסים, הילדים היו בעננים {אגם שלי היה במיוחד כי הוא רוכב כבר חצי שנה על סוס וכולו אושר} הוא ממש הרגיש בבית שם חחח....
לכבודו של החבר הכנתי כרטיס ברכה.

מה בכרטיס?

- חותמת של  The Greeting farm  שהוחתמה בדיו Memento
- צביעה בטושי הקמיליון
- נייר מדוגם {רכבות} של Basic grey
- חיתוכים {קאטלבאג} כוכב, הספרה 6, הלב {בתוך הכרטיס} ו - # מתוך תבנית אותיות אנגלית ומספרים של Provo craft
- אותיות Tiny type של Cosmo cricket
- החותמת הודבקה על דף רקע תכלת שנחתך בתבנית לייבלס של Spellbinders והדף ייושן ע"י דיו פיגמנטי של American frafts.






הייתה מסיבה משגעת, קיבלתי הודעת תודה הברכה המקסימה - אני הרגשתי שעשיתי את שלי :-)
ביום ראשון אתגר חדש אצלנו ב - scrappy hands, כדאי לכן/ם לעקוב.
שתהיה שבת נפלאה לכולן
באהבה ממני
שולי

12 תגובות:

  1. הכרטיס חמוד והצביעה שלך נהדרת!
    חוץ מזה איזו השקעה בכרטיס...! כל הכבוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי!! אני אוהבת להשקיע כמו שאת מכירה אותי, במיוחד לאהובים עליי!!
      נשיקה

      מחק
  2. ברכה מתוקה מאד!! איזה כייף.. הצביעה- להתקנא..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתייייייייייייייי!!! אכן כיף גדול! תודה על הפרגון
      נשיקה

      מחק
  3. איזה כייף של יום הולדת!!
    כרטיס נהדר!! אהבתי!

    זהבית

    השבמחק
  4. יום הולדת בחווה זה שוס!!!
    והכרטיס אליפות!!!
    הצביעה והעיצובים שלך מדליקים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי ציקוש, כיף לקרוא
      נשיקה

      מחק
  5. הכרטיס יפהפה.. הרקע, הצבעים, הצביעה.. כיף למקבל!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי, לשמחתי הוא שמח לקבל
      חיבוק

      מחק