https://www.facebook.com/badges/profile.php

יום רביעי, 27 במאי 2015

יום נישואין שמח

חברה טובה חגגה עם בעלה השבוע יום נישואין 9 שלהם. החברה הזו כל הזמן מגיבה לי בפייסבוק על כרטיסים שאני מעלה שהיא רוצה גם. אז... מי אני שאסרב?! קטונתי.... להיפך, נהניתי ממש לפנק. הם עדיין לא קיבלו את המתנה {אולי מחר} ואני ממש מקווה שהם יאהבו את זה.
אז ככה - הכנתי עבורם שלט לדלת וכרטיס ברכה.

השלט:







 מה בשלט ?
- קרטון ביצוע בגודל 21 X 14.5 ס"מ
- ניירות מדוגמים מתוך סטאק שאני בטוחה שכבר ציינתי אותי כאן בעבר אהוב במיוחד של חב' simpel stories שנקרא: snap! life.
- מדבקות אותיות ומילים באנגלית של האחת והיחידה  יעל יניב שתמיד משדרגות כל עבודה
- חותמת מילון "משפחה" מבית לימור דוד  "קסם שימושי ביובלים"
- הנוצות זו חותמת מתוך סט חותמות ענק מבית נתנאלה {שוווההההה} ייחודי ומשגע שקניתי ביריד הטרופי המשגע שהתקיים בשבוע שעבר! שנצבעו איך לא, עם טושי ה - chameleon 
- ופונצ'צ'ו בפאנצ' תואם לחותמת {ויש עוד המון פאנצ'ים תואמים לחותמות שבסט!!}
- העיגולים התכולים ומוזהבים יצרתי בעזרת מחורר כמו של כרטיסנים, פשוט כזה
- סרט משי טורקיז


והכרטיס:








מה בכרטיס?

- בסיס קארדסטוק לבן בגודל 14X 11 ס"מ
- נייר מדוגם מאותו הסטאק שעבדתי איתו על השלט
- כל ההחתמות הן גם כן מהסט הענק של נתנאלה
- מדבקות מילים באנגלית של יעל יניב
- החיצים גם פינצ'צתי דף סול נוצץ עם הפאנץ' שקניתי מנתנאלה
- פאייטים
- את החותמת של יום נישואין שמח הבלטתי באבקת אמבוסינג .



וזה הצמד חמד ביחד!!! אהבתן/ם?
מקווה שגם הזוג המאושר יאהב.
תודה מראש על כל תגובה
שולי

10 תגובות:

  1. מקסים. אהבתי את הצמד חמד ואני בטוחה שגם הזוג יאהב ויעריך.

    השבמחק
  2. מאוד חמוד. בטוחה שהמקבלים יהנו מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה ממש, היא אומנם לא מתחום היצירה אבל יודעת להעריך את הדברים שאני עושה.
      תודה רבה

      מחק
  3. מקסים! שימוש בכל כך הרה חומרים! תתחדשי על הרכישות המוצלחות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה! כיף לקרוא כזו תגובה
      חיבוק

      מחק
  4. פשש איזה עושר של פרטים . אוהבת את השימוש בחותמת המשפחה ובנוצות . גם האיגרת יפה מאוד ושיהיה מזל טוב לזוג הצעיר כיף להם שיש להם חברה כמוך ((:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה רבה יקירתי, איזה כיף!!
      נשיקות ושבת שלום אהובה

      מחק
  5. מקסים ביותר!! במיוחד הכרטיס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה, כיף לקרוא וברוכה הבאה אליי לבלוג
      שולי

      מחק